Les obres compten amb un pressupost d’1,4 milions d’euros i tindran una durada de tres mesos
Aquesta setmana han començat les obres de millora de l’Estadi Municipal de Badalona, unes actuacions que suposaran una renovació significativa de l’equipament esportiu després de gairebé una dècada sense cap tipus d’inversió. Els treballs, que tenen com a objectiu principal modernitzar les instal·lacions, tindran una durada aproximada de tres mesos i compten amb un pressupost total d’1.488.011 euros.
El projecte destaca per la substitució de l’actual gespa artificial del camp de futbol per una de nova híbrida, amb una composició del 95% en gespa natural i un 5% en artificial, que anirà acompanyada d’un nou sistema de reg adequat. Així mateix, es renovarà la il·luminació actual substituint els focus de les quatre torres per tecnologia LED, i es millorarà la xarxa de telecomunicacions amb nova cobertura WIFI, l’actualització del programari de ticketing i la instal·lació de càmeres de seguretat.
A nivell d’infraestructura per als mitjans i els esportistes, les obres inclouen una nova plataforma per a les retransmissions de televisió, així com la instal·lació de banquetes VIP de 20 places per equip sobre una plataforma modular de formigó. L’actuació es completarà amb la construcció d’un nou despatx, un magatzem d’instal·lacions, fusteria als vestidors i el vinilat de les plantes -1 i -2. Amb aquesta reforma integral, l’estadi preveu reobrir totalment renovat de cara a la pròxima temporada esportiva.
